با سلام مرسوله را زده شنبه 19 اسفند 402تحویل گیرنده شده است در حالی که امروز یکشنبه 20اسفند است و من هنوز مرسوله را دریافت نکردم و متاسفانه امروز کد پیگیری را از فرستنده گرفتم تا ببینم بسته کجاست . شماره تماس مامور پست را هم نگذاشته است آخه صبح که ما خودمان سر کار میرویم چگونه پیگیر این بی دقتی پست و مأمور هم باید باشیم . فکر کنم بهترین راه این است قبل رفتن به پست ثبت شکایت را انجام دهم که یاد بگیرند زمان مردم ارزشمند است
16 اسفند زدین بسته منو ساعت 9 صبح ارسال کردید ولی هیچ تماسی از شما دریافت نکردم که بدونم اومدید چه وضعشه واقعا الانم هرچقد تماس میگیرم پاسخگو نیستید یک هفتس بستم دستتونه
با سلام و احترام
اینجانب مهرداد فتاحی مرسوله خودم را در مورخ 16 اسفند ماه چهار شنبه صبح 7:30 از اداره پست ملک شهر برای تهران به شماره مرسوله 102560235200002840000178 ارسال کردم بصورت ویژه لذا امروز 18 اسفند ماه هنوز به دست گیرنده در تهران نرسیده بنده هزینه پست ویژه دادکم که کارم سریع انجام شود چرا با مردن اینگونه رفتار می شود لطفا پاسخگو باشید.
سلام خسته نباشید کارت سوخت ماشینم بعدازمدتهاانتظار متوجه شده ام که در۱۳اسفندبه مرکزعودت داده شده لطفا راهنمایی ومساعدت فرمایید ممنون ازتبریز اسماعیل خاشعی فر
من از اداره پست پردیس شکایت دارم با این روند کار من پام شکسته نمیتونم از خونه بیرون برم با پست باید اجناس مورد نیازم رو بخرم اینم وضعیت نابسامان پست پردیس .تلفن هم که پاسخگو نیستند گویا برای مصرف شخصی خودشون گذاشتن نه برای خلق الله
سلام - میخواستم ببینم چرا بعد از یک هفته بسته پستی بنده هنوز بدستم نرسیده. و بوسیله کد رهگیری پیگیری کردم فقط تا روز یکشنبه موقعیت مرسوله را نشان میدهد اما متاسفانه سایت از روز دوشنبه دیگه بروزرسانی نشده و بنده چندین بار به سایت مراجعه کردم می بینم همان اطلاعات چهار روز قبل هست. میخوام بگم که اگه کد رهگیری بدست مشتری میدین لطفا سایتتون رو لحظه به لحظه بروزرسانی کنید و اطلاعات آن باید آنی و لحظه ای باشه که مثل الان بنده و سایر مشتریان دیگه سرگردان و بلاتکلیف نشیم.. کی الان پاسخگوی این دیرکرد و خسارت وارده به مشتریان هست؟؟؟ لطفا این انتقادات و شکایتها رو جدی بگیرید و در رفع این مشکلات لطفا کوشاتر باشید تا سایر زحمات و خدمات شرکت پست زیر سوال نروند.
من کلا با پست تا مجبور نباشمکار نمیکنم بیشتر تیپاکس ،گرونتر هیت ولی هم سریع تر هم پاسخگوتر
شاید سالی ۲_۳بار مجبور شم از پست استفاده کنم ک هر سال خپ یک بسته م رو گم میکنن هیچ کس همپاسخگو نیست شماره ها همه اشغال پاسخگویی داغون خود کارمند اراده پست بمن گفت برای دریافت خسارت پروسه رو فرسایشی میکنن ک شما بیخیال خسارت گرفتن شید و همین طور هم شد الانم باز یه بسته از بوشهر ۶ روز از محل ارسالش تکون نخورده به هیچ جا هم دسترسی ندارم هیچ کس هم پاسخگو نیست