رضایتمندی ذینفعان شرکت گاز استان فارس در دولت سیزدهم افزایش یافت

بررسی و تحلیل نتایج حاصل از داده‌های سنجش رضایتمندی مشترکین شرکت گاز استان فارس در دو سال اخیر در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد که در کل رضایتمندی ذینفعان شرکت گاز استان فارس 5 درصد رشد مثبت داشته است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر رضایتمندی ذینفعان شرکت گاز استان فارس در دولت سیزدهم افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، وحید بهفر سرپرست شرکت گاز این استان گفت: مطابق نقشه استراتژی شرکت گاز استان فارس و هدف کلان ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین و نمایندگان جامعه، اندازه‌گیری و سنجش میزان رضایتمندی از اقدامات ضروری برای حرکت در مسیر نقشه راه سازمان می باشد.

بهفر ضمن اشاره به تمدید استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴ ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو ۱۰۰۰۲ ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت اظهار کرد: این طرح هر ساله توسط واحد روابط عمومی با بکارگیری مشاوران خبره در این زمینه و بر اساس خواسته ها و انتظارات ذینفعان در بخش های مشترکین (با بخش بندی های عمده و جزء)، همسایگان، نمایندگان جامعه، مراجعین، پیمانکاران و تامین کنندگان برنامه ریزی و اجرا می‌شود و پس از تحلیل نتایج، اقدامات اصلاحی برای افزایش سطح رضایت‌مندی از ذینفعان تعریف می‌شود.

وی افزود: روش در این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی و ابزار به کار گرفته‌ شده در آن، پرسشنامه بوده که منطبق با نظام‌نامه ابلاغی به صورت حضوری (در بخش مراجعین و همسایگان تاسیسات) و الکترونیک با استفاده از تبلیغات اینترنتی و ارسال پیامک و بر اساس جدول مورگان و بررسی آمار توصیفی و تحلیل‌های استنباطی انجام شده است.

نتایج به دست آمده از تحلیل داده‌های حاصل از ۹۸۲۰ پرسشنامه معتبر تکمیل شده در محدوده استان فارس با جامعه آماری بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مشترک حاکی از آن است که رضایت ذینفعان این شرکت بطور میانگین از ۷۸٫۳۲ درصد در سال گذشته به ۸۲٫۷۵ درصد در سال جاری افزایش داشته است.

نتایج سنجش رضایتمندی ذینفعان سال ۱۴۰۲ بصورت بخشی نشان می دهد که در بخش مشترکین جزء ۸۵ درصد، در بخش مشترکین عمده ۸۶ درصد، در بخش نمایندگان جامعه ۸۶ درصد، در بخش همسایگان تاسیسات ۸۹ درصد، در بخش مراجعان و متقاضیان مناطق گازرسانی شیراز ۸۳ درصد، در بخش تامین کنندگان و پیمانکاران ۶۶ درصد رضایت بوده که حاکی از رضایت قابل قبول ذی نفعان از عملکرد شرکت گاز استان فارس می باشد.

از اقدامات شاخص این شرکت به منظور افزایش رضایت ذینفعان می توان به پوشش حداکثری گازرسانی در استان طی سالیان اخیر و توسعه خدمات الکترونیک به منظور کاهش هزینه و زمان ارائه خدمات نام برد.

همچنین راه اندازی سامانه ارسال پیامک قطع گاز به مشترکین با استفاده از اطلاعات منطقه‌ای در شهر شیراز به منظور اطلاع رسانی های عملیات وصل به گاز و تعمیرات و قطعی گاز، نظارت مستمر و واقعی بر عملکرد دفاتر پیشخوان، آموزش دوره‌های حقوق شهروندی به همکاران در بخشهای مرتبط با ارباب رجوع، تلاش در جهت کاهش مدت زمان از دیگر موارد موثر در ارتقای رضایت مشترکین می باشد که طی فرآیندهای سنجش رضایتمندی مشترکین بعنوان اقدامات اصلاحی پیاده سازی و در شرکت گاز استان فارس اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت ضمن اشاره به اینکه افزایش رضایت مشتریان از عملکرد سازمان از دستاوردهای مهم شرکت گاز استان در دوره دولت سیزدهم است و با درخواست از ذی نفعان شرکت برای مشارکت حداکثری در این طرح ها و ارائه نیازها و انتظارات خود از شرکت در قالب پیشنهادات و انتقادات تصریح کرد: شرکت گاز استان فارس در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا طرح مذکور در سطح استان هر ساله اجرا می شود که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر سوق دهیم.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

پایگاه خبری گفتگوی خبری صنایع معدنی

گفتگوی خبری صنایع معدنی

پایگاه رسمی اخبار معادن و مواد معدنی

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

رسانه تخصصی نهضت ملی مسکن

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلا

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

پایگاه خبری گفتمان فارس

پایگاه خبری گفتمان فارس

با مدیریت خبری عباس ستایش گو

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها