شناسه خبر: 473448

چهارشنبه 29 فروردین 1403 09:55

توسط احمد باقری مدرس دوره های حرفه ای روابط عمومی در امداد خودرو؛

آموزش دوره اصول حرفه ای اثربخشی محتوا برای روابط عمومی ها و صاحبان کسب وکار

به گزارش خبرنگاران گروه علم وفناوری گزارش خبر، دوره آموزشی « اثربخشی محتوا در روابط عمومی ها » برای تمامی نمایندگان و فعالان روابط عمومی امدادخودرو ایران در سراسر کشور با هدف ارتقای تولید هدفمند محتوا و انتشار موثر آن در راستای اثربخشی محتوا و فرآیند اعتمادسازی نزد مخاطبان و مشتریان امدادخودرو باتدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار شد.

این دوره با سفارش روابط عمومی امدادخودرو ایران و در 8 ساعت آموزش کارگاهی و حضوری در ساختمان مرکزی امدادخودرو برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره کارگاهی آشنایی با اصول حرفه ای تولید محتوا در ساختار روابط عمومی به شرط اثربخشی محتوا و همراهی و اعتمادسازی در خصوص خدمات سازمان در سراسر کشور اعلام شد.

در این دوره آموزشی تاکید بر مرجعیت وب سایت سازمانی جهت ارجاع تمامی محتواهای تولیدی روابط عمومی ها و مراحل اثربخشی محتوا در تولیدات روابط عمومی به بحث وگفتگو قرار داده شد.

اصول سئوی محتوا و بهره گیری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی در افزایش اثربخشی محتوا سرفصل نکات آموزشی این دوره ارائه شد.

مهمترین سرفصل های دوره اصول حرفه ای اثربخشی محتوا :

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.