شناسه خبر: 474201
چهارشنبه 23 خرداد 1403 14:05
توسط احمد باقری مدرس دوره های حرفه ای روابط عمومی؛
به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، در عصر کنونی قدرت در هر کسب و کار و هر سازمانی در هر کجای دنیا وابسته به دو موضوع حیاتی است که همچون دو بال یک پرنده می بایست هم راستا با یکدیگر در حرکت باشند و آن هم بازاریابی محتوا یا Content marketing و همچنین سئوی محتوا search Engine Optimization خلاصه می شود.
بازاریابی محتوا در اصل همان تولید محتوای است که با دو شاخصه تخصصی و جذاب بودن باید اجرایی شود که بخش تخصصی آن با پژوهش در خصوص شناسایی نیاز مخاطبان و مشتریان کسب و کارمان وبخش جذابیت آن نیز با استفاده از بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی قابل اجرا می باشدکه با وجود ابزارها و امکانات هوش مصنوعی در این زمینه رسیدن به این اهداف را بسیار آسان نموده است.
و همچنین سئوی محتوا که دیده شدن محتوا در موتورهای جستجو بویژه گوگل می باشد بعنوان دومین بخش نمایش قدرت هر کسب و کار از آن یاد می شود.
این دوره که با همت روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در سالن همایش های این سازمان و با حضور مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و تولید محتوای سازمان بورس، پایگاه خبری سنا، ارکان بورس از جمله؛ بورس تهران، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی در موضوعات تولید محتوای موثر و انتشار آن به شرط دیده شدن محتوا در موتورهای جستجو برگزار شد.
از مهمترین سرفصل های این دوره می توان به؛
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.