نخستین رسانه کاربرمحور و سئومحور در ایران

کد مطلب: 474444

چهارشنبه 13 تیر 1403 12:06

توسط احمد باقری مدرس دوره های حرفه ای روابط عمومی در سازمان هواپیمایی کشوری؛

کارگاه آموزشی هنر خوب نوشتن در روابط عمومی ها با محوریت افزایش اثربخشی محتوا

به گزارش خبرنگاران گروه علم وفناوری گزارش خبر، کارگاه آموزشی « اثربخشی محتوا در روابط عمومی ها » برای مدیران، کارشناسان و فعالان تولید محتوا در سازمان هواپیمایی کشوری با هدف ارتقای و قدرت گرفتن نوشتار و تبدیل آن به تولید هدفمند محتوا و در ادامه انتشار موثر آن در راستای اثربخشی محتوا و فرآیند اعتمادسازی نزد مخاطبان درون و برون سازمانی سازمان هواپیمایی کشوری باتدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار شد.

این دوره با سفارش سازمان هواپیمایی کشوری و در 12 ساعت آموزش کارگاهی و حضوری در ساختمان دانشکده هواپیمایی کشور برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره کارگاهی آشنایی با اصول حرفه ای تولید محتوا در ساختار روابط عمومی به شرط اثربخشی محتوا و همراهی و اعتمادسازی در خصوص خدمات سازمان در سراسر کشور اعلام شد.

در این کارگاه 4 روزه آموزشی تاکید بر درست نویسی و اثربخش بودن محتوا در زمان تولید محتوا برای رسانه ها و وب سایت سازمانی در تولیدات روابط عمومی به بحث وگفتگو قرار داده شد.

همچنین اصول سئوی محتوا و بهره گیری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی در افزایش اثربخشی محتوا سرفصل نکات آموزشی این دوره ارائه شد.

مهمترین سرفصل های دوره اصول حرفه ای اثربخشی محتوا :

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.