در سال سوم هجرت و در شب نیمه ماه رمضان که بهترین ماه های خداست خانه امیرالمؤمنین و فاطمه علیهماالسلام میزبان قدوم مولود مبارکی شد که شادی را با خود به خانه وحی آورد. در این شب فرخنده، سبط اکبر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم ، حضرت امام حسن علیه السلام چشم به جهان گشود و شهر مدینه را غرق نور کرد.
دوره جامع تولیدمحتوا در راستای ساخت روایتهای دیجیتال تاثیرگذار، به طور ویژه برای فعالان روابط عمومی، مدیران تولید محتوا و صاحبان کسب و کار طراحی شده است.
طی حکمی از سوی ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، «مهدی مساحی» با حفظ سمت دستیار ویژه رئیس سازمان بورس به عنوان سرپرست روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.
روابط عمومی ها با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی ضمن شناخت مسئولیت ها و جایگاه خویش، نیازها و منافع متقابلی را با مطبوعات (رسانه ها) مورد نظر قرار داده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی و پرهیز از انتظارات نامعقول و غیر منطقی سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف و درست از سازمان به منظور فراهم سازی شرایط توسعه یافتگی و رشد یکدیگردارند.
رقابت هوش مصنوعی، تمامی کمپانیهای بزرگ جهان در حوزه شبکه را در برگرفته و هر شرکت، در حال توسعه بیشتر فناوریهای خاص خود در این زمینه است. گوگل که انتظارات عمومی نیز از آن برای حضور بیشتر در این عرصه وجود دارد، حالا قویتر به میدان آمده و هر روز اخبار جدیدی در توسعه هوش مصنوعی خاص خود میدهد. گوگل طی یک سال اخیر از ایدههای خلاقانه در این حوزه حمایت شدیدی کرده و به بدنه فنی و ایده پرداز خود افزوده است.
شاید فکر کنید چشمه دانش برایان تریسی پس از نوشتن 26 کتاب در حوزه فروش خشک شده است، اما خوشبختانه چنین نیست. اگرچه این تلاش آخر یعنی «ابرستاره فروش شوید» با کمبود تازگی و نوآوری رایج در کارهای تریسی روبهرو است، اما بهترین مرجع برای کار سخت فروش یعنی ارائه محصول، رسیدگی به شکایات و نهایی کردن فروش است.
علی باقری نامزد انتخاباتی دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر با کدانتخاباتی 2189 با 34 سال سابقه فعالیت در حوزه آموزش و مدیریت اجرایی مدارس در سطوح مختلف تحصیلی در قالب یادداشتی به برخیاز مشکلات آموزش و پرورش در کشور اشاره می کند و برایاین معضلات راهکارهای اجرایی دارد.
علی باقری نامزد انتخاباتی دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر با کدانتخاباتی 2189 با 34 سال سابقه فعالیت در حوزه آموزش و مدیریت اجرایی مدارس در سطوح مختلف تحصیلی در خصوص رفع مهمترین دغدغه های قشر فرهنگیان برنامه های خود را اعلام نمود.
مدرس و مشاور حوزه ارتباطات،روابط عمومی و رسانه؛ برگزاری نمایشگاه مطبوعات را فرصت خوبی برای طرح مسائل و مشکلات رسانهها دانست و گفت: امیدواریم از این فرصت برای رفع مشکلات فعالان حوزه رسانه استفاده شود.
مدیران سازمان های دولتی و خصولتی، اگر برنامه های روابط عمومی سازمان متبوع خود را در نامه نگاری های بین سازمانی خلاصه می کنند و انتصاب مدیران روابط عمومی در این حیاط خلوت سازمان تلقی می کنند، کار روابط عمومی را به فرزندان عمو، خاله، عمه و دایی و به خصوص بستگان همسر پیش ببرید.
احمد باقری مدرس و مشاور تولید محتوا در برنامه رادیویی در شبکه رادیویی سلامت با عنوان افق روشن به مباحث ضرورت اثربخشی محتوا در مقابل با قدرت هوش مصنوعی به تشریح موضوع پرداخت.
احمد کلاته فراز و فرودهای زیادی برای آموزش بلاگری و اینستاگرام مارکتینگ در ایران تجربه کرده است، از این رو ما به او لقب «اینستاگرامر نامبر وان ایران» را می دهیم.
پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره ارتباطات و رسانه به همراه تیم فنی سئوی محتوا در نخستین رسانه سئو محور در ایران (گزارش خبر) در نظر دارد برای صاحبان کسب و کار، مدیران روابط عمومی و تولید محتوا که مشتاق هستند محتوای وبسایت خود را در صفحه اول موتورهای جستجو به نمایش بگذارند در ظرف مدت 30 روز در این طرح مشارکت و ضمن دریافت پیشنهادات ویژه از امکانات و فضاهای اطلاع رسانی بهره مند شوند.
قانون 10 برابر مهمترین اصل یا عنصر لازم برای دستیابی به نتایج خارقالعاده است. کتاب قانون 10 برابر (The 10X Rule book) اثر گرنت کاردون، نشان میدهد که میتوانید با تفکر بزرگ و اقدامات شاخص روندی توقفناپذیر ایجاد کرده و به موفقیت فوقالعاده برسید.
در این مقاله، مفهوم «گاو بنفش» را بررسی میکنیم. کسبوکار شما با تمرکز بر خدمت بهجای فروش، قدرت بازاریابی دهانبهدهان و فروش تجربه بهجای محصول میتواند متحول شود. آماده شوید تا به دنیای محصولات قابلتوجه شیرجه بزنید و کشف کنید که چگونه گاو بنفشی بسازید که همه درباره آن صحبت میکنند.
از سلسله دوره کارگاهی سئومحتوا در روابط عمومی ها، دوره آموزش تخصصی «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برای روابط عمومی فناوری اطلاعات شهرداری تهران در 16 ساعت با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا و اصول حرفه ای روابط عمومی سازمان ها برگزار شد.
روابط عمومی به عنوان زبان ، چشم و گوش هر سازمان و تمامی کسب و کارها در نقش مدیر و مجری و بعنوان پشتیبان بخش عملیات درگردهمایی ها، همایش های تخصصی و حضور در نمایشگاه ها با استفاده از امکانات و ارتباطات خود وظیفه دارد با برگزاری جلسات و نشست های مشترک با مشارکت کنندگان، مجریان و تشکل های بخش خصوصی و دستگاه های دولتی مرتبط با صنعت نمایشگاهی، حداکثر تعامل و هم افزایی را برای برگزار کردن هرچه بهتر و با شکوه تر تمامی گردهمایی ها، همایش ها و نمایشگاه های که در راستای اهداف کلان سازمان ترسیم می شود، مدیریت و اجرا نماید.
جهاد دانشگاهی تربیت مدرس بعنوان یکی از ساختارهای آموزشی سازمانی معتبر در کشور با برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری دوره های آموزشی مختلف به منظور توانمند سازی و دانش افزایی فراگیران محترم فعال است.
روابط عمومی یکی از بخش های مهمی است که می تواند در هر سازمانی وجود داشته باشد. روابط عمومی به سازمان ها کمک می کند تا بتوانند ارتباط مطلوب تری با ذینفعان خودشان برقرار کنند و از این ارتباطات سود مناسبی عاید سازمان و کسب و کارها شود.
به بیان دیگر برخی از مجرمان برای آن که به هدف مجرمانه خود دست یابند به دنبال افراد ساده و زودباوری هستند تا از آنها برای نقشه های خود استفاده کنند. یکی از راههایی که بسیار می توان از طریق آن چنین افرادی را گول زد، جعل عنوان است زیرا به راحتی اعتماد افراد را جلب می کند و حتی وجب همکاری کردن افراد با شخص مجرم می شود.