برگزاری دوره تخصصی تولید محتوای خبری در روابط عمومی با تدریس احمد باقری در سازمان اداری استخدامی

سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای ارتقای مهارت های ارتباطی و رسانه ای کارکنان روابط عمومی خود، دوره تخصصی "تولید محتوای خبری در روابط عمومی" را با تدریس احمد باقری، مدرس و مشاور برجسته حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه به صورت حضوری برگزار کرد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه

به گزارش خبر پایگاه آموزشی احمد باقری، سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای ارتقای مهارت های ارتباطی و رسانه ای کارکنان روابط عمومی خود، دوره تخصصی "تولید محتوای خبری در روابط عمومی" را با تدریس احمد باقری، مدرس و مشاور برجسته حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه به صورت حضوری برگزار کرد.

جزئیات دوره:

- مدت زمان: 12 ساعت

- نوع اجرا: حضوری

- مدرس: احمد باقری (مشاور و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی)

- شرکت کنندگان: مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور

سرفصل های اصلی:

1. اصول و تکنیک های تولید محتوای مؤثر خبری

2. بازاریابی محتوای خبری و بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)

3. سبک های نوین خبرنویسی و عناصر خبری

4. مدیریت تولید محتوا و هماهنگی با سیاست های سازمانی

5. اصول حرفه ای ارتباط با رسانه ها و انتشار اخبار

اهمیت استراتژیک دوره:

این دوره با توجه به نقش حیاتی روابط عمومی در تصویرسازی سازمانی و مدیریت افکار عمومی طراحی شد. در شرایط تحول سریع فضای رسانه ای، توانمندسازی نیروهای روابط عمومی یک ضرورت راهبردی محسوب میشود.

دستاوردهای کلیدی:

- افزایش ضریب نفوذ پیام های سازمانی

- ارتقای شاخص های اعتبار سازمانی

- توانایی مدیریت بحران های رسانهای

- ایجاد چرخه مستندسازی هوشمند از فعالیت های سازمان

احمد باقری، مدرس دوره تأکید کرد: روابط عمومی های موفق امروز باید بتوانند پیام های سازمانی را به گونه ای تبدیل به محتوای خبری کنند که هم برای رسانه ها جذاب باشد و هم نیازهای اطلاعاتی ذینفعان را به دقت پوشش دهد. در این بین هم علاوه بر اطلاع رسانی، به تحقیق و نیازسنجی مخاطبان نیز بپردازند .

محتواهای آموزشی این دوره بر اساس:

- آخرین استانداردهای انجمن جهانی روابط عمومی

- راهبردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

- تجربیات موفق سازمان های پیشرو در حوزه ارتباطات

در پایان شرکت کنندگان، این دوره را گامی مؤثر در جهت حرفه ای تر شدن فعالیت های روابط عمومی دانستند و مباحثی مانند تکنیک های سئو و تولید محتوای دیجیتال را بسیار کاربردی ارزیابی کردند.

این دوره تخصصی که با استقبال خوب شرکت کنندگان روبرو شد، نشان داد که سازمان اداری و استخدامی کشور به توسعه ظرفیت های ارتباطی و رسانه ای خود به عنوان بخشی از راهبرد کلی توسعه سازمانی توجه ویژه ای دارد.

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.